Продавець Магазин бджільництва ПАСІКА розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
511 відгуків
+380 (96) 655-45-32
+380 (99) 173-08-72
Магазин бджільництва ПАСІКА
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що: • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей; • товар повністю укомплектований; • збережено всі ярлики та заводське маркування. Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмінювати або повернути товар можна в магазині нашої мережі, де ви придбали Товар. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, де немає наших магазинів, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: +38-067-908-12-25. Умови обміну чи повернення товару зазначені вище. У випадку, якщо Товар вимагатиме гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали виріб або завод виробник, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнюйте за тел. +38-067-908-12-25. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 14 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця. Продавець або завод виробник може відмовити у гарантійному ремонті у разі: наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб; порушення правил використання; несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару; якщо виявлено пошкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner